تخفیف!

ادویه مرغ سلطانی سلطنتی

99,000 تومان

ادویه مرغ سلطانی

ادویه مرغ سلطانی یا مرغ سلطنتی یک ادویه ترکیبی با طعمی بی نظیر است که برای طعم دار کردن ، خوش عطر کردن و از بین بردن بوی زهم مرغ استفاده میشود

توضیحات

ادویه مرغ  سلطانی سلطنتی

 

ادویه مرغ سلطانی سلطنتی هم بوی زهم مرغ را از بین می‌برد و هم این غذا را مزه‌دار می‌کند. خوبی این محصول این است که بدون از بین بردن مزه مرغ، عطر و طعم دلچسبی به آن می‌دهد.

این ادویه در همه روش‌های طبخ مرغ مانند آب‌پز کردن، مرینیت کردن، سرخ کردن و روکش‌های سوخاری کاربرد دارد. البته ادویه مرغ بون وی را می‌توان برای طبخ گوشت و هر نوع پروتئین دیگری نیز به کار برد. چرا که این محصول به خوبی بافت‌های پروتئینی را خوش بو و لذیذ می‌کند.

 

ادویه مرغ سلطنتی شامل:

دارچین-زنجبیل-پیاز-سیز-تخم گشنیز-اویشن-برگ بو-زیره-جوز هندی-هل-میخک-لیمو عمانی-فلفل قررمز-پاپریکا-زردچوبه روش استفاده موارد استفاده از ادویه مرغ سلطانی سلطنتی بون وی عبارتنداز: مرغ و گوشت درباره استفاده از این محصول لازم است به نکات زیر توجه کنید: این ادویه را در مرحله تفت دادن پیاز برای طبخ خورش مرغ، یک تا دو دقیقه تفت دهید.

به این شکل عطر و طعم آن به خوبی در غذا آزاد می‌شود. اگر قرار است مرغ را برای بال کباب یا جوجه کباب آماده کنید، بهتر است از 1 تا 12 ساعت قبل مرغ را با استفاده از این ادویه مرینیت کرده و در یخچال استراحت دهید. اگر می‌خواهید مرغتان خیلی خوش عطر و طعم شود، با خشک کردن مرغ با دستمال کاغذی شروع کنید.

سپس مقدار کمی روغن زیتون روی مرغ بمالید تا چاشنی به گوشت بچسبد. بعد با استفاده از این ادویه مرغ را بپوشانید. اجاره دهید مرغ حداقل یک ساعت در این حالت در یخچال استراحت کند. این ادویه را می‌توانید برای تهیه انواع چاشنی‌های مرغ و گوشت که در هنگام سرو کنار غذا می‌گذارید، استفاده کنید.

این محصول را در یک ظرف دربسته در جای خشک، خنک و تاریک قرار دهید. نور آفتاب خواص، رنگ و عطر ادویه‌ها را از بین می‌برد.

 

 

ادویه مرغ سلطانی سلطنتی به صورت اختصاصی توسط تیم آوان تهیه و با بالاترین کیفیت ممکن تقدیم شما عزیزان خواهد شد.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “ادویه مرغ سلطانی سلطنتی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

preloader